Wednesday 14 December 2011

SECALIT KHABAR

Sudah berminggu-minggu rasanya blog ni tak di update. Kesibukan dengan kelas dan berkejar-kejar mencari bahan untuk tugasan dah menjadi rutin harian bagi pelajar-pelajar KUIS. Tambahan pulak minggu depan dah masuk midsem,so semua benda perlulah buat 2@3 minggu ni. Lagi 2 bln nak final...arrrrggghhh....tension3. Satu subjek pun  tak prepare. Camne ni? kata nak jadik best student n dapat dean's list tiap2 sem, tapi kalau ginila caranya....wasallam jela jawabnya.
Sedar tak sedar dah masuk 2 bln masuk semester baru  dan maknanya tinggal beberapa semester lagi nak graduate. Tak sabar rasanya nak tunggu hari konvokesyen, hari yang paling ditunggu-tunggu oleh semua pelajar yang bergelar mahasiswa. Tapi, dalam keseronakan tu sebenarnya tersimpan satu perasaan sedih dan takut jugak. Sedih sebab terpaksa berpisah dengan teman2 menyakat bergurau, menangis bersama. Takut....takut untuk berdepan dengan dunia luar daripada 'alam' kita Bermakna dunia yang penuh dengan cabaran dan dugaan. Apa-apa pun life must be go on and happening....huhu.
Next week dah nak balik kampung. Tak sabar rasanya nak jumpa 'kanak-kanak ribena'. Hahaha.Saborrr jela diorang dapat 'cu' yang macam aku ni. hehehe. Suka pun suka jugak, tapi, assigment yang bertimbun-timbun tu kene la angkut ke kampung. NGEHHHHHH3......
ok....la. Sampai sini jela celoteh tuk ptg ni...Next time sambung balik. Salam.

No comments:

Post a Comment